aaaahhh!! vilken skräck fast as kul<33

hej bloggis<33 idag var jag natta elin och stina i stan i shoppade<3333 ähm vi såg en kändis i hötorgshallen!:O det var ove från sol sidan!!:D stina ba" e du känd? han ba" eh... ja. hon ba" får mina kompisar ta ett kort på dej? han ba" a men jag har lite brottom. hon ba" ok. asså fett coolt ju!:O<33 men jag kan nt blogga på den här datan så jag måste dra... ähm bilder kmr sen och jag har ett problem med min egen data så... ullared kommer! men kanske nt nu<33 imorn så har jag lite tid<33 och jag ska ba säga till lojs att det va asasasasas kul på hennes poolparty igår<3333333333 love u:-*<3333 det va nog allt puss<33



           //Mathilda Guve<333:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0